Featured Post

Cara daftar pemandu Gojo – Gojo Driver Registration Online

Cara daftar pemandu Gojo atau Gojo driver registration online telah dibuka oleh Gojo driver office. Daftar Gojo / register Gojo boleh buat...

Home » , , , » Daftar Gojo - Gojo Driver Registration

Daftar Gojo - Gojo Driver Registration

Daftar Gojo App Malaysia telah di buka - Gojo registration  dan proses pendaftaran driver Gojo semakin giat untuk menampung rider Gojo yang makin bertambah mengikut statistik dari Gojo driver office / customer services. Ramai driver e hailing lain telah mendaftar sebagai pemandu Gojo dan proses register driver Gojo ni telah dipermudahkan. Oh ya, Gojo e hailing ialah salah satu ehailing di Malaysia dan bakal menjadi ehailing yang berjaya sedikit masa lagi dan gojo driver registration bolehbuat online tanpa perlu ke Gojo driver office.

Kenapa pemandu ehailing kena cuba Gojo? Kerana aplikasi Gojo telah di tambah baik dari satu ehailing lain yang mempunyai kelemahan dan pemandu Gojo boleh memilih job yang mereka selesa kerana tiada paksaan untuk menerima job yang masuk. Itu yang uniknya Gojo dan kelebihan ni berjaya menarik driver ehailing mendaftar dengan aplikasi Gojo. Malah driver Gojo yang ewallet negatif pun buat masa ini boleh menerima job!




Dokumen Daftar Gojo

Dokumen yang perlu ialah gambar ic, lesen memandu, insuran kereta, roadtax dan geran. Jika ada PSV, boleh sediakan sekali.

Mudah sahaja bukan. Dokumen daftar Gojo ini hendaklah disediakan dalam bentuk gambar yang jelas dan boleh di baca jika di zoom. Dokumen-dokumen Gojo ini sama sahaja seperti ehailing lain malah Gojo tidakkah sangat ketat sehingga menysuahkan pemandu Gojo itu sendiri.

Gojo berharap ramai driver akan menikmati app Gojo ni sebagai pemandu Gojo yang terawal mendaftar untuk mendapat manfaat yang lebih.

Malah, jika anda belum cukup dokumen, anda boleh daftar dulu di link yang kami berikan di bawah nanti dan anda boleh sambung pendaftaran kemudian kerana kami akan email kepada anda langkah seterusnya untuk memasukkan dokumen dan detail yang lain. Jangan risau kerana gojo driver office boleh membantu anda.


Syarat Daftar Gojo

Syarat register Gojo mudah sahaja. Umur min 21 tahun dan kerata min 2011 ( kereta lebih lama tidak layak atas arahan kerajaan )

Mesti warganegara Malaysia untuk jadi pemandu Gojo di Malaysia. Pastikan nama anda ada sebagai driver kereta yang hendak di daftarkan di Gojo.

Anda boleh jadi pemandu Gojo juga walaupun anda telah memandu ehailing yang lain. Anda boleh jadikan Gojo app sebagai ehailing kedua anda dan kami tidak akan banned driver jika ada kesalahan. Kami lebih suka berkongsi pendapatan dengan driver Gojo.

Jika syarat dan dokumen untuk pendaftaran Gojo telah dipenuhi, anda bolehlah segera menghubungi Gojo melalui link di bawah untuk urusan pendaftaran.

[+] Gojo registration ( click here )


Contoh job KLIA Gojo

Syarat Kereta Gojo

Syarat kereta Gojo ni mudah sahaja. Anda yang hendak daftar gojo mesti ada kereta minimun tahun 2011 ( usia kereta 10 tahun ). Ini adalah syarat kereta Gojo yang disyaratkan oleh kerajaan untuk semua ehailing termasuklah pemandu Gojo. Jadi syarat kereta Gojo ini mesti dipenuhi.


Daftar Gojo

Cara daftar Gojo mudah sahaja, tidak serumit daftar ehailing lain. Gojo telah banyak pengalaman dalam mengendalikan mencuba pelbagai aplikasi ehailing, jadi proses pendaftaran pemandu Gojo telah dipermudahkan untuk kebaikkan driver Gojo.

Buat masa ini, untuk mendaftar pemandu Gojo, anda boleh klik link di bawah dan kami akan membantu anda untuk mengaktifkan permohonan Gojo anda.

[+] Daftar pemandu Gojo / Gojo registration (klik sini)

Gojo registration ini di buka untuk seluruh Malaysia. Walau di mana anda berada – Penang, Johor, Sabah dan Sarawak sekalipun, Gojo menyediakkan perkhidmatan ini. Jangan bimbang dan Gojo akan pastikan bilangan job di Kawasan masing-masing semakin banyak untuk kebaikkan driver.

Setelah anda daftar Gojo melalui link kami bagi, anda akan menerima satu email seperti di bawah. Anda hanya perlu ikuti arahan di dalam email sahaja. Yang penting, semasa daftar Gojo online, pastikan anda masukkan email yang betul.

Contoh email yang akan anda terima adalah seperti di bawah:


Contoh email yang di terima setelah mendaftar Gojo online


Lepas tu, nak buat apa?

Sementara Gojo meyemak permohonan driver Gojo anda, anda diminta untuk join group facebook Gojo untuk mendapatkan info-info terkini tentang Gojo untuk memudahkan anda menjana pendapatan dengan Gojo.


[+] Gojo Driver Community Malaysia ( klik sini )

[+] Group Whatsapps Gojo ( klik sini )


Selamat datang ke aplikasi Gojo.




Terima kasih kerana membaca Daftar Gojo - Gojo Driver Registration.

« Previous
« Prev Post
Oldest


0 komen:

Post a Comment

Index Labels