Featured Post

Cara daftar pemandu Gojo – Gojo Driver Registration Online

Cara daftar pemandu Gojo atau Gojo driver registration online telah dibuka oleh Gojo driver office. Daftar Gojo / register Gojo boleh buat...

Home » , » Daftar Gojo Registration

Daftar Gojo Registration

Adakah daftar Gojo atau Gojo registration penting? Pendaftaran driver gojo susah ke? Register gojo ni makan masa ke? Atau cara jadi driver gojo ni salah ke jika sudah jadi driver ehailing lain? Gojo app ni ada ping ke? Apa kelebihan jadi driver gojo? Kenapa perlu jadi driver app gojo?

Soalan-soalan ini mungkin anda tertanya kan? Aku nak kongsikan la pengalaman aku jadi driver gojo ni, baru lagi la aku try gojo app ni, sejak pkp ni juga sebab aku terdesak sangat nak tambah income aku. Jadi aku daftar gojo. Daftar mudah je gojo ni, mungkin sebab dokumen daftar gojo aku lengkap kot, aku dah ada psv sebab aku ada buat ehailing juga.




Daftar Gojo Registration

Langkah aku daftar gojo registration ni satu langkah yang mengubah hidup aku. Aku ingat gojo ni macam app ehailing baru yang lain, senduuu tapi tertanyata aku silap bro.Gojo lain sikit, ada kelebihan dia tersendiri walaupun app dia tak de le canggih mana. Senang nak handle je.

Topup gojo di gandakan 2 kali

Lepas aku topup, gojo gandakan topup aku 2 kali ganda, yeah bersorak aku. Aku try topup rm20 je, tengok-tengok dalam app jadi rm40, kan seronok tuh. Cam ni la app yang kita nak. Oh ya sebelum aku topup rm20 tu, aku tak pernah topup. Ada je job masuk. Tak topup pun app masuk tapi tak kencang mana. Lepas topup job lagi kencang weh,  tak caya, cuba korang topup tengok dan komen kat bawah.

Ping gojo dah ada walau baru

Itu satu la, satu lagi, aku respek sebab walaupun app baru tapi ping dah ada siaaa. Boleh la jadi app ehailing no 2 Malaysia ni kalau fokus betul-betul. Kalau kita secara berjemaah pakat-pakat online dan sambut ping tak kira la fare murah ke mahal ke, lama-lama rider makin ramai guna app gojo ni dan kita juga untung weh. Jangan bagi cucuk hidung kat satu app je, naya beb.

Group driver gojo

Group driver gojo pun dah ada, driver dah ramai. Korang boleh try usha tengok la, auto approve kalau join. Banyak info-info kat sana. Panduan tentang gojo pun ada, janji korang jangan malas nak cari la. Sambil-sambil tu joint group whatsapp gojo juga dan juga like page gojo Malaysia, banyak info boleh dapat.

Malas aku nak citer panjang pasal cara daftar gojo ni, korang boleh daftar kalau korang nak. Takpe le kongsi rezeki kan, takkan aku nak makan sorang.



Terima kasih kerana membaca Daftar Gojo Registration.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »


0 komen:

Post a Comment

Index Labels