Featured Post

Cara daftar pemandu Gojo – Gojo Driver Registration Online

Cara daftar pemandu Gojo atau Gojo driver registration online telah dibuka oleh Gojo driver office. Daftar Gojo / register Gojo boleh buat...

Home » , » Gojo Driver Malaysia

Gojo Driver Malaysia

Aku baru jadi gojo driver Malaysia tapi job gojo app ni boleh  tahan. Aku daftar gojo ikut link aku jumpa kat gojo registration driver. Daftar gojo sekejap je dah lulus. Kuat betul gojo office dan gojo driver customer service kerja, ok la  no bad aku bagi 5 bintang atas servis gojo kepada driver gojo ni.

Kenapa aku cuba gojo? Sebabnya satu hari tu, aku tengah tunggu ping, dengan kawan aku. Tetiba ping gojo kawan aku masuk. Aku takde app gojo masa tu. Jadi aku tengok je la. Kawan aku tu tak ambil job gojo yang masuk. Aku tanya, nape tak ambil job. Dia kata tunggu job jerung. Aku tanya lagi, ada ke gojo job jerung, app gojo pun baru. Dia  kata, tengok je la jap lagi.




Ping Jerung Gojo

Setelah dua kali masuk job gojo ( masa ni app yang aku guna ni satu job pun belum masuk ), job ketiga gojo masuk kat app gojo member aku, asyukk... job jerung derr. terkejut aku, gojo ada job jerung rupenya. Patutla dia time covid ni senyum je, Happy je walaupun aku ni bukan main susah nak dapat rm100 sehari ( masa takde app gojo dan time pkp ). Kuat tu member aku nganjing kat aku, tu la dulu malas daftar gojo ni. Sekarang dah nyesal.

Cuba daftar gojo

Aku pun pe lagi, cuba daftar driver gojo, daftar kat link daftar gojo ni walaupun gambar dokumen aku takde simpan dlm phone sebab member aku cakap lepas daftar. gojo akan bagi email. Semak email dan ada link untuk download app bagi dokumen. Aku pun isi la kat link gojo registration ni. Lepas isi semak email gmail aku, aku email dari gojo dan ada link download app. Aku pun try le download app gojo nak siapkan proses daftar gojo aku ni.

Pendaftaran gojo aktif

Akau ringkaskan, dah siap bagi dokumen, pendaftaran pemandu gojo aku pun diaktifkan. Dan aku pun try la... mak oooiii, boleh tahan job gojo ni. Kurang la masa aku bangau kalau cam ni. Lepas satu, satu job masuk ( aku fikir ni ikut lokasi jugak la ), walaupun ada job yang fare rendah, aku sebat je asalkan tak tunggu lama, tak dapat apa. Tapi harga dia berbaloi la untuk driver. Boleh la tahan kan.

Jadi, aku cadangkan korang korang dan korang, tak payah la daftar gojo ni nanti aku kena bersaing dengan korang pulak. Kurang job aku nanti.



Terima kasih kerana membaca Gojo Driver Malaysia.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »


1 komen:

Index Labels